marți, 15 aprilie 2014

Prieten

PRIETEN.
Este un cuvânt cu mare greutate. Ce este un prieten? Când o ființă îți este prietenă? Există prieten cu adevărat? Sau doar amici şi cunoştinţe? Din nefericire, am avut ocazia în trecut, să verific, să constat prietenia celor care mă înconjurau. Este o senzație urâtă, neagră, să vezi fața hâdă a relației cu persoana/persoanele care-ți înșeală așteptările. Și total opus, este minunat să simți necondiționata prietenie a celor care hotărăsc să fie lângă tine. Să ai lângă tine oameni care nu se ascund după cuvinte. PRIETENIA este egală, nu există mai prieten sau super prieten sau mai puțin prieten. Sunt oameni care te acceptă pentru ce ești și ceea ce faci, fără să aștepte recompensă sau reciprocitate. PRIETEN. Am ocazia să mă bucur de acest cuvânt, să mă bucur de persoane care sunt aproape de mine și de familia mea, chiar dacă nu le văd zile sau săptămâni la rând. Oameni cărora le aud vocea doar la telefon, luni de zile, oameni care fac gesturi plăcute fără să mă anunțe, îți deschid ușa oricând și stau cu tine la sfadă. Când ai prieteni te simți în siguranță, prietenii îți dau putere de viață, energie și sens pentru comuniune. În prezența lor, timpul trece ca gândul, fuge subtil, te poartă cald în viitor și te anunță târziu, prea târziu câteodată, că trebuie să-ți iei și rămas bun.
Salut Horia! Salut Răzvan!
Baftă și bucurați-vă de prieteni!

PRIÉTEN, -Ă, prieteni, -e, s. m. și f. Persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; amic; fârtat, (reg.) ortac, (înv.); tovarăș.

Mulţumesc!

Un comentariu: